zaterdag 11 april 2015

Soms, vaak in het voorjaar, wil je opruimen. Tenminste, ik wel. En dan ga ik door kasten en laden. Heerlijk om al die ouwe troep weg te gooien, het is gewoon veel en veel te veel.
Maar deze keer was er nog meer nodig. Er waren te veel sieraden in mijn webshop. En daarom heb ik eens flink de bezem erdoor gehaald. Ze helemaal verwijderen kan ik niet, tenslotte zijn het allemaal dingetjes die ik met heel veel liefde heb gemaakt en omdat de meeste zijn verkocht, zijn de foto's alles wat ik nog van ze heb. Wat klinkt dat zielig, zo bedoel ik het niet hoor! Maar goed, echt verwijderen kan ik niet. En dat hoeft ook niet. Ze zijn verplaatst naar de pagina "SOLD". En als iemand nou heeeel graag nog iets ervan zou willen kopen, dan wil ik het vast nóg wel een keertje maken.Want helemaal loskomen van mijn maaksels, dat gaat niet. Nog niet. Misschien later, als ik groot ben.

Geen opmerkingen: